FAQ

1. Bagaimana nak shopping @LittleSuri?

Mudah saja, ikut 5 langkah ringkas EzShopping@LittleSuri:
  • Isi borang 'Order/ Enquiry'
  • Terima maklumbalas daripada LittleSuri dalam tempoh 24 jam
  • Buat bayaran ke akaun Maybank 5573 8040 1358 atas nama Insuri Enterprise
  • Maklum kepada LittleSuri (bank/ tarikh/ masa/ amaun bayaran) melalui e-mail littlesuri2012@gmail.com/ FB Page fb.com/littlesuri2012
  • Terima tracking number Poslaju dan produk dijangka sampai dalam tempoh 1-3 hari


2. Kaedah bayaran yang diterima?

Kaedah pembayaran yang diterima adalah melalui pemindahan wang/ deposit tunai ke akaun Maybank yang dinyatakan di atas.


3. Bagaimana dengan penghantaran? Berapa kosnya?

Penghantaran produk oleh LittleSuri dibuat melalui perkhidmatan Poslaju setiap hari kecuali pada hari Ahad. Kadar bagi penghantaran 1-3 helai pakaian adalah RM6.00 bagi Semenanjung Malaysia dan RM9.00 bagi Sabah dan Sarawak. Bagi pembelian melebihi 3 helai pakaian, kadar poslaju akan dimaklumkan oleh LittleSuri sebelum pembayaran dibuat.


4. Berapa lama masa yang diambil untuk penghantaran?

Tempoh yang biasa diambil oleh pihak Poslaju adalah 1-3 hari bekerja. Pihak LittleSuri akan memaklumkan kepada tuan/ puan tracking number Poslaju setelah urusan pos dibuat. Untuk lebih memudahkan tuan/ puan, satu link khas turut disediakan untuk membuat semakan tracking barangan yang dihantar di alamat http://www.poslaju.com.my/track.aspx.


5. Bagaimana sekiranya barang yang diterima rosak?

Pihak LittleSuri memberikan jaminan kualiti 100%. Barang yang rosak semasa penghantaran akan diganti dan kos penghantaran akan ditanggung sepenuhnya oleh pihak LittleSuri.


6. Boleh tak penukaran saiz dibuat?

Boleh, penukaran saiz boleh dibuat tertakluk kepada saiz sedia ada.







No comments:

Post a Comment